Opinie o Nas
  • Realizacja usług w recepcji.Kwal.HGT.06./1

47.43
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 48h
Cena przesyłki 0
Odbiór Osobisty Wrocław 0
Odbiór Osobisty Wrocław 0
Paczka w Ruchu 8.7
Punkty Poczta, Żabka, Ruch, Orlen 11.7
List Polecony Priorytetowy 12.7
Paczkomaty 24/7 12.7
Kurier Pocztex48 14.7
Przesyłka kurierska 15.7
Za Pobraniem - Kurier Pocztex48 18.7
Za Pobraniem - Przesyłka Kurierska 19.7
Za Pobraniem - Paczkomaty 24/7 19.7
Dostępność 17 szt.

Zamówienie telefoniczne: 793 92 92 88

Zostaw telefon
Podręcznik dla techników hotelarstwa poświęcony realizacji usług w recepcji.
Zawiera informacje dotyczące bhp w recepcji hotelowej, potrzeb gości i ich oczekiwań, etyki, kultury i savoir-vivre'u pracowników recepcji. Sprawia, że przyszły technik hotelarstwa pozna zasady komunikowania się z gośćmi hotelowymi oraz etapy i techniki negocjacji stosowane do uzyskania warunków porozumienia. Podręcznik ułatwia zrozumienie roli recepcji w hotelu oraz poznanie stanowisk pracy i zadań pracowników recepcji, a także wyposażenia technicznego działu.
Dzięki niemu uczeń przyswoi wiedzę o procesach przygotowania rezerwacji, w tym m.in. o sposobach i zasadach dokonywania rezerwacji oraz dokumentacji związanej z rezerwacją usług hotelarskich.
Podręcznik zawiera rysunki i zdjęcia, które ułatwiają uczniowi zrozumienie opisanych treści.
Autor Barbara Cymańska-Garbowska, Danuta Witrykus, Grze
Wydawnictwo WSiP
Stron 240
Rok wydania 2020
Oprawa broszurowa
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie